Конспект уроку

ХІД УРОКУ
I.              Організаційний момент. Ознайомити  з системою  оцінювання на уроці.(Оцінювання здійснюється за різними  видами роботи:
1)    усна відповідь + малюнок,
2)    самостійна робота з повторення,
3)    практична робота наприкінці уроку     Додаток №1,2

II.               Перевірка домашнього завдання.
 Робота з інтернет-ресурсом  learning.apps.org 
 Завдання №1.
(колективна робота)
Повторити основні елементи трикутника: медіана, висота, бісектриса
  Завдання №2.(власна розробка тесту)
(колективна робота)
Повторення видів кутів та градусної міри.
 III.           Мотивація навчальної діяльності. Формулювання мети й завдань уроку
Мета уроку: розглянути новий вид трикутника- рівнобедрений та ознайомитися з його  основними властивостями.
Завдання уроку:
1)      Вчитися креслити рівнобедрений трикутник,
2)    Записати теорему про кути трикутника при основі,
3)    Виконати вправи за новою темою.
(написано на дошці)
IV.           Актуалізація опорних знань. 
                 Оскільки трикутник та його види за сторонами й кутами розглядались у 5 класі, бажано звернутись до знань учнів та, активізувавши ці знання, сформулювати мету та завдання уроку.
                     Пропоную  учням указати слова, які асоціюються зі словами «трикутник», а далі більш детально повторюються всі відомості, згадані учнями. (слайд № 1)


   (Повторити  означення трикутника та його елементів,периметр трикутника , теорему про суму кутів трикутника. )

Фронтальне опитування (перша оцінка+письмова робота на картці))
1. Визначення медіани, висоти й бісектриси трикутника.
2. Що таке трикутник? Його елементи?
 3 Чому дорівнює сума кутів трикутника?
4. Які кути називають зовнішніми?
5. Які фігури називаються рівними?
                   А зараз я пропоную вам застосувати ваші знання на практиці             
Завдання №1. Накреслити трикутник АВС та медіану до сторони АВ.
Завдання  класу №2. :      виміряти довжини сторін та кути трикутника, обчислити його  периметр.
Учні отримують моделі трикутників  та починають виконувати завдання . (до 5 хвилин)    Додаток №1.
Обговорити завдання та вислухати усі відповіді учнів.
 Питання класу:
·        Чи   помітили особливі трикутники?
·        Чим вони відрізняються?

V.               Засвоєння нових знань
 План вивчення нового матеріалу (написати на дошці)
1°. Означення рівнобедреного трикутника. Його елементи.  (слайд №2,3)
2°  Периметр рівнобедреного трикутника.( вивести формулу)
 3°.  Теорема про властивість кутів рівнобедреного трикутника та її доведення (слайд №4,5)
 Виміряйте за допомогою  транспортира  градусні міри кутів А і С і порівняйте їх. Зробіть висновки. 
  
VI.           Первинне усвідомлення нового матеріалу
Виконання вправ
1.     Які з трикутників, зображених на рисунку, є рівнобедреними? (слайд№6)
( учні працюють біля дошки, усна вправа)
  
2.     Завдання №3.  Написати основи та бічні сторони трикутників,зображених на малюнку. Обчисліть периметр кожного з рівнобедрених трикутників (найзручнішим способом).  

3.     Трикутник ABC — рівнобедрений з основою AC,  Чому дорівнює кут C?( усно) (слайд№7)
Хвилинка релаксу.
Перегляд презентації «Які бувають трикутники»
 
VІІ. Закріплення матеріалу        

Завдання№4      Інтерактивна вправа  «Мозковий штурм»
1. Знайдіть периметр трикутника, якщо:
а)  Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 4 см, АС на 3 см більша за АВ.
б) Дано: ∆АВС. АВ = ВС, АВ = 8 см, АС  в два рази менша  за АВ.
2. Трикутник ABC — рівнобедрений з основою AC,кут А дорівнює 550,    Чому дорівнює кут В? (слайд №8)
 Завдання №5                        Контрольні питання 
1)    Чи  може існувати  рівнобедрений трикутник ,у якому кут при основі дорівнює 76°?

2)   Чи може існувати  рівнобедрений трикутник, у якому кут при основі дорівнює 104° ? (слайд №9)

VIІI.  Підсумок уроку
Яке число можна поставити замість *, щоб Δ ABC був рівнобедреним:
а) з основою AB;
б) з основою AC? ( слайд №10)
Для кожного випадку запишіть рівні кути    ( у зошиті)
Оцінювання учнів за картками знань.(учні виконують завдання у зошиті,вчитель перевіряє картки знань та  повідомляє оцінки за урок)

IX    Рефлексія
Продовж фразу
Сьогодні на уроці я узнав що…..
Я знаю ……..
  X.  Домашнє завдання:
1)    Читати  матеріал підручника 
2)    Вивчити конспект
3)    Виконати письмово вправи № 

(написати на дошці)

Комментариев нет:

Отправить комментарий